tiistai 12. maaliskuuta 2013

Levottomuutta.



Olen tosiaan ollut lauantaista asti kovassa flunssassa :( Treenit on jäänyt väliin, samoin työpäivä eilen. Sen sijaan luin eilisen aikana puolitoista biologian kirjaa ;)  Tänään on ollut onneksi jo selvästi parempi olo ja nuhakin alkaa olla kurissa. Tämän illan otan vielä rauhallisesti, mutta huomenna voin varmasti jo mennä töiden jälkeen salille. 



Olen ollut hyvin levoton tämän flunssan ajan. Johtunee siitä, että sängyn pohjalla on paljon aikaa miettiä. Ensinnäkin mietin todella paljon työ/opiskelutilannettani. Unelmieni täyttymys olisi päästä sinne  eläinlääketieteelliseen, mutta on todella epätodennäköistä, että pääsen. Harva pääse ensimmäisellä yrityksellä ja ne, jotka pääsevät lukevat paljon enemmän kuin minä. Tein lukusuunnitelman maaliskuun alussa ja totesin, että minun pitäisi lukea joka ikinen päivä täysipäiväisesti, jotta minulla olisi edes jonkilainen mahdollisuus päästä sisään. Elääkseen on kuitenkin pakko tehdä töissä. Yritän ajatella niin, että lukemistyö ei mene hukkaan, vaan se on jo tehty ensi keväänä, kun yritän uudelleen :)

Jos ja kun, en kuitenkaan pääse sisään tänä keväänä, on minulla jälleen pitkä työ vuosi edessä ja niin kuin aikaisemmin olen kertonut, en viihdy työssäni. Minulla ei ole siinä myöskään mitään etenemismahdollisuuksia, ei työtehtävien eikä palkan suhteen. Olen siis yrittänyt varmuuden vuoksi katsella myös uusia työpaikkoja, niitä ei kovin paljoa ole. Olen katsellut myös harjottelupaikkoja, mutta mitä tapahtuu harjoittelun jälkeen? Entä jos en saakaan jatkoa tai löydä uutta työtä? Ottaisin aika suuren riskin jättäessäni nykyisen tylsän, vakkarityöni. Kannattaako minun hakea uutta työtä vai malttaa nyt vain mieleni ja pysyä vanhassa kunnes pääsen eläinlääketieteelliseen? Entä, jos en koskaan pääse? Pitäisikö minun hakea jonnekin muualle opiskelemaan? Pitäisikö minun kääntää totaalisesti kelkan suuntaa ja alkaa opiskelemaan jotain aivan muuta?? Tradenomeilla ja KTM:llä näyttäisi riittävän töitä.

Ja viimeisimpänä, mutta kevyimpänä huolena treenipläänit loppukeväälle! Fitfarmille on tulossa uusi nettivalmennus Bikini-challenge! Ohjelma kuulostaa houkuttelevalta, se sisältää intensiivistä koko kropan treeniä, salitreeniä plus muuta! Saisin sillä vähän vaihtelua treeniin ja tiukemman dieetin, jotta kesällä olisin oikeasti bikinikunnossa ;) (Kerrankin!) Toisaalta, tykkään nykyisestä treeniohjelmastani ja ruokavaliosta on tullut osa normaalia elämää. Olen myös saanut aikaan tuloksia, lähinnä kropan tiivistymistä, viimeisen kahdeksan viikon aikana (kaksi viikkoa In Shapeä enää jäljellä!!), joten suunta on oikea. Some help here? Päättäkää joku viisaampi mun puolesta :D 


Tällaisia OC-ongelmia tiistai-iltaan :D Olen hei oikeasti kiitollinen ja onnellinen monesta asiasta!!! Mutta saa kai sitä jostain olla huolissaankin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti