keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Kuulumisia.


Taas on viikko vierähtänyt :) 

Maanantaina ollut työhaastattelu meni tosi hyvin! Olin harjoitellut liikuntaesitelmääni enemmän kuin mitään esitelmää ikinä ja onnistuin siinä sekä haastatteluosassa oikein hyvin. Tästä hyvästä fiiliksestä huolimatta en päässyt jatkoon :( Olen kyllä todella pettynyt, mutta hei, nyt on yksi huoli vähemmän ja yksi päätös vähemmän tehtävänä. Ensi syksynä olen siis joko opiskelemassa tai harjottelijana uudessa työpaikassa :)

Huomenna on edessä viimeinen työpäivä tässä nykyisessä työssäni! Jään kuukauden lukulomalle, lukuunottamatta muutamaa lauantaita, kun käyn tekemässä pari tuntia ja kesäkuussa siirryn toisiin tehtäviin, toiseen työryhmään kesäksi. Huhhuh! Viisi vuotta olen ollut tuolla samassa paikassa, samojen ihmisten kanssa töissä. Olen minä sieltä tosin aikaisemminkin lähtenyt joksikin aikaa pois, mutta aina olen palannut takaisin. Tällä kertaa en tiedä palaanko... onpa haikeaa, jopa pelottavaa, mutta jännää :)

Ensi viikolla alkaa tiristelytoukokuu, hieman etuajassa siis ;) Tarkoitus on tehdä mahdollisimman paljon aerobisia ja vähentää hiilareita ruokavaliosta. Kalorit menevät oikeastaan nyt miinukselle, mutta pitää muistaa, että istun kaikki päivät paikallani ja luen, lenkkejä lukuunottamatta. Saatan tarvita hieman henkistä tukea ja tsemppiä tässä, sillä lukustressi ja miinuskalorit eivät oikein sovi yhteen :D Tällä viikolla on vielä edessä kolme viimeistä salitreeniä (maanantai meni työhaastattelussa ja eilinen migreenissä :( ) ja hitsi vie, että tulen kaipaamaan salia!! Täytyy oikeasti ottaa kaikki ilo irti näistä treeneistä, sillä seuraavan kerran pääsen salille vasta monen viikon päästä. Jollekin salikielto voi olla helpotus, minulle tämä on helvettiä! Uskomatonta, miten treeniin ja siitä seuraavaan hyvään oloon voi jäädä koukkuun. Se on vaan parasta, mitä ihminen voi itselleen tehdä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti